【自由講】穿華服漢裝唐衣新思路

有各方愛國名流倡議全香港搞個穿華服日,要求政府定每年11月22日為“全港華服日”,鼓勵香港市民日常著華服工作和生活,「以更好地傳承中華文化,樹立民族自信,宣揚中華美德,振奮民族精神。」華服係乜東東呢?大概是中華之服裝。

中華文明是世界早熟的文明,史上可徵有五千年啦!內地其實二三十年前都興過嘅。如果你鼓勵穿漢服其實係好唔環保嘅,亦都好浪費。事關唔同等級嘅人有唔同嘅要求,有些仲要戴帽有條腰帶,少女穿着漢服跳呢個漢宮秋月,你學佢就煩啦,因為嗰個衣袖大到可收埋個B、小狗,你話係咪浪費?日本人穿和服,是由唐服傳去,京都一帶保留最多唐風,和服呢其實係通常係有典禮儀式或者有大節日佢哋就着嘅。

如果你認真講究起嚟呢就煩啦着成粒鐘點搞?咁後來內地嗰啲搞穿漢服嘅小圈就聲沉影寂。

我老師陳湛銓是國學大師,直到今天由陳老師書寫和作的一幅山聯對聯,是寫在大嶼山寶蓮山門,這是全個寶蓮寺寫得最好的山聯墨寶。我師身為國學大師好古,但他生前同我講:孔子啊活喺今天啊佢都會着西裝。陳老師好多高足學生已經是好出名有啲成為大教授啊,可以證明他說的呢一句㗎。

作者認為,如果香港政府真的接受了愛國團體的建議,成立了“全港華服日”,如果真的古老變時興,那麼我們隨街可見到漢唐之風,「但會增加上落車的危險,賣布佬裁縫佬洗衣店發達,地方淺窄的茶餐廳謝絕幫襯。口痕友成街都會話狐仙來了!」


提倡中華文化我一萬個贊成。

我倡議寫甲骨文,尤其因應天氣越嚟越熱,去嗰啲蕉園摘晒啲芭蕉葉,喺車站地鐵站叫阿嬸好似當派免費報紙咁樣每人派一件,用塊葉遮住前面就得啦後面見屁股都唔怕,反正向前看大家後面都睇唔到。第一個環保啦,第二日涼爽啦,第三呢就復古證明我哋都係炎黃子孫太初遺風,同時寫甲骨文。

仲有一定可以刺激旅遊全世界嘅人士都有興趣過嚟睇吓,包括天體嘅包括想裝嘢嘅包括對人類文化風俗有研究興趣嘅。唔使派送50萬張機票俾人哋!

舒柏得

3
2
2
1
請分享文章,支持我們:

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

Captcha loading...